فروشنده حرفه ای کیست؟

فروشنده حرفه ای

مشاورین شما در شرکت ویستابناسیس بر این باورند که فروشنده حرفه ای علاوه بر آنکه با حفظ صداقت دارای مهارت برقراری ارتباط موثر با مخاطب هدف است، هنر کسب و انتقال نیاز مشتری به سازمان را نیز دارد.

آخرین نتایج بدست آمده از تحقیقات دانشگاه هاروارد که با موضوع اثربخشی فروش انجام شد بیانگر این است که استخدام یک فروشنده نامطلوب یا غیرحرفه ای هزینه های پیدا و پنهانی را بر سازمان خود تحمیل می کند که اعتبار برند و سازمان متبوع خود را تا سر حد سقوط پیش برده و در نهایت آسیب های جدی و غیرقابل جبرانی همچون ورشکستگی را محتمل می سازد.

از همین روی است که گزینش، پذیرش و چینش کارمند و کارشناس فروش امری به غایت مهم می نماید.

مشاورین فروش شما در ویستابناسیس به تجربه دریافته اند صرف زمان و هزینه هر سازمان در مصاحبه ، استخدام و آموزش کارکنان موردنظر چنانچه طبق اصول و قواعد استاندارد هر شغل صورت نپذیرد، علاوه بر آنکه صدمات جبران ناپذیر بر شهرت برند، اعتبار سازمان و منابع مالی شرکت تحمیل می کند، سبب انحراف از اهداف چشم انداز و نهایتا ارزش سهام شرکت می شود.

حدفاصل نابودی ساختار یا سیستم فروش یک شرکت تا تخریب شهرت برند، یک فروشنده بد است.

فروش، فروشنده، فروشنده حرفه ای، مدیرفروش، سازمان فروش، شهرت برند، کارشناس فروش، میزان اثربخشی فروش، مشاوره فروش، بازاریابی، مدیریت منطقه فروش، تحقیقات بازاریابی، آموزش فروش، مدیران فروش، نکات فروش، فروشندگان، فروشندگان حرفه ای، اصول فروشنده موفق، فروشنده خوب، فروشنده موفق، شرکت برندینگ، شرکت مارکتینگ، اصول فروشنده خوب

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.