تکنیک‌های فروش حرفه‌ای

تکنیک‌های فروش

امروزه از تمام صاحبان کسب و کار بویژه افرادی که استارتاپی را می پیمایند، همه و همه در تفکر فروش و  تکنیک‌های فروش   هستند. مشاورین شما در شرکت ویستابناسیس بر آن شدند بصورت موجز و کلی برای تسهیل و تسریع شما بزرگواران، نکاتی را برای توسعه میزان مشتری بالقوه و نهایتا فروش پیشنهاد دهند:

نخست تکنیک‌های فروش اثربخش کدام ها هستند ؟

نخست تکنیک های فروش اثر بخش را مدنظر قرار دهید، چرا که سبب صرفه جویی در زمان و هزینه شما شده و سرعت رسیدن به مطلوبتان فزونی میگیرد.

برخی فروش به روش ان ال پی هیپنوتیزم پنهانبرنامه‌ریزی عصبی کلامی اشاره می کنند، اما به گمان ما فروش علاوه بر کسب چنین مهارت ها و دانشی مستلزم علاقه، انگیزه و استعداد است، به نظر ما فروش ترکیبی ازعلم و هنر بوده و تفکیک این دو همچون کسر یک بال از پرنده محسوب می شود که بی شک پرواز را میسر نمی سازد.

فروش امری انسانی بوده و برقراری ارتباط موثر گام اول است، برای برخورداری از یک گفت و شنود لازم است آموزش لازم را دیده باشید.

نحوه بیان، مفهوم و طرح  ( Reframing) کمک شایانی به پروسه فروش می نماید. مجموعه گفتار و کردار فروشنده حرفه ای مهم ترین اثر بخشی فروش را ایجاد می کند.

پرسش صحیح و همراهی مشتری بزرگ ترین عامل ترغیب مشتری به همکاری در ادامه مذاکره محسوب می شود.

به نظر شما پرسش مناسب از مخاطب هدف چیست؟

مگر غیر از آن است که ما به دنبال کسب آگاهی از نیاز مشتری هستیم؟!

یادمان باشد رمز موفقیت در فروش شناسایی و درک نیاز مشتری است.

استفاده از تکنیک‌های فروش به روش هایی نظیرNLP (هیپنوتیزم پنهان) یا مهارت هایی مانند چهره خوانی، شخصیت شناسی، زبان بدن مشتری هدف، جملگی زمانی موثر واقع می شوند که صداقت و حسن نیت شما به مخاطب القا شده باشد. بدیهی است برخورداری از هوش عاطفی، هوش معنوی وهوش عقلایی نقش بسزایی در فروش موفق ایفا می کنند.

ارمیا شهلایی

NLP، Reframing، چهره خوانی، آموزش فروش، علوم شناختی، ان ال پی، برنامه‌ریزی عصبی کلامی، فروشنده حرفه ای، ترغیب مشتری، زبان بدن، تکنیک‌های فروش، فروش، مشاوره فروش،  فروشنده، هیپنوتیزم پنهان

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.